Dieta de îngrășare

dieta de ingrasare

Iată câteva trucuri pentru o dietă de îngrășare

 

Când vine vorba despre dietă, fiecare are scopuri diferite. La fel cum unii dintre noi ne concentrăm pe scăderea în greutate, alții sunt mai interesați de construirea de masă musculară și de creșterea în greutatea.

Creșterea în greutatea se întâmplă, de asemenea, mult mai ușor pentru unii oameni decât pentru alții. Dacă tipul tău de corp se încadrează în categoria -ectomorf, atunci pentru tine va fi mai greu să crești în greutatea și ești în mod natural foarte subțire și ușoară.

Există trei tipuri de corp

Corpul uman a fost clasificat în 3 tipuri somatice. Psihologul american William Herbert Sheldon a numit cele trei tipuri:

• ectomorf

• mezomorf

• endomorf

Află și tu aici ce tip de corp ai – aici.

Dacă te încadrezi în categoria ectomorf, iată câteva puncte pe care trebuie să le iei în considerare dacă dorești să te îngrași…

 4 trucuri pentru o dietă de îngrășare

1. Ai nevoie de energie

Una dintre laturile pozitive de a fi un ectomorf este că ai libertatea de-a te bucura cu adevărat de carbohidrați! De fapt, carbohidrații sunt necesari dacă intenționezi să mărești masa musculară, deoarece corpul are nevoie de multă energie pentru a crea și a stoca mușchii!

Deci, introdu alimentele care conțin carbohidrați pentru a obține ușor o dietă care să te îngrașe.

Alimentele bune care conțin carbohidrați conform sursei sunt:

  • pâine integrală cu grâu, orez, orz, hrișcă, spaghete, porumb;
  • caise, curmale, coacăze, banane, smochine, struguri, mere, portocale, pere, ananas, stafide, pepene verde;
  • năut, fasole, mazăre, linte, cartofi, morcovi, ridichii;

2. Ai nevoie de proteine

 

Desigur, de asemenea, trebuie să consumi proteine pentru a câștiga masă musculară. La urma urmei, din aceasta este făcut mușchiul.

Sfatul general oferit atunci când vine vorba de a construi masă musculară este că ar trebui să urmărești să consumi 1 gram de proteine pentru fiecare 1 kilogram de greutate corporală. Dacă faci acest lucru și faci exerciții intens, atunci vei crește în mărime și în greutate.

Adică dacă ai 48 de kilograme, ai nevoie să consumi 48 de grame de proteine pe zi.

Spre exemplu, conform sursei și a  sursei avem:

  • 100 g de pui: 30 g proteine
  • 100 g peste: 26 g proteine
  • 100 g branza: 32 g proteine
  • într-o porție de 60g de tofu vei primi 10g proteine
  • un pahar de lapte are 8 g proteine
  • o porție de iaurt slab 4-6 g proteine.
  • o porție de fasole gătită are 12-16g proteine
  • un ou mare conține 6g proteine
  • 100 g lactate au 6 g proteine

Pentru a afla gramajul diverselor alimente găsești mai multe detalii - aici.

3. Sincronizarea poate fi importantă

Un factor care este adesea trecut cu vederea este momentul. Timpul este important atunci când vine vorba de construirea de mușchi, deoarece proteina trebuie să fie disponibilă chiar atunci când corpul tău are nivelul cel mai ridicat de hormoni anabolici, cum ar fi testosteronul și hormonul de creștere.

Anabolism = e o stare a mușchilor în care sinteza proteinelor depășește degradarea lor, așa că aceștia cresc. (sursa)
Există două dați când vei fi în această stare anabolică: când te duci la culcare și aproximativ o oră după antrenament.

Deci, ține cont de faptul că proteinele necesită timp pentru a fi absorbite de organism!

De aceea, e bine să Fii răbdătoare cu tine!

4. Ai nevoie de odihnă

Un alt lucru pe care trebuie să-l țineți minte atunci când ai ca țintă îngrășarea, este ODIHNA. Corpul tău trebuie să se odihnească.

Cu cât te odihnești mai mult, cu atât vei deveni mai anabolic. Pentru a crește în greutate, trebuie să începi antrenamentul și după, să mănânci ca un leu. :)))

Antrenează-te suficient pentru a stimula creșterea și petrece restul timpului relaxându-te și mâncând!

 

5. Gândire sănătoasă

Ultimul pas, dar unul foarte important este crearea unui mod de-a gândi pozitiv.Orice dietă de îngrășare poate funcționa dacă îți antrenezi mintea să-ți regleze funcționalitatea orgasnismului.

Eu personal îmi antrenez zilnic mintea cu afirmații pentrua avea un CORP FERICIT. La mine nu există o limită a timpului pentru acest tip de exercițiu. Repet cât pot de mult în gând, ori de câte ori sunt singură. Aici - ai înregistrarea mea cu afirmațiile pentru corp, inspirate de la LOUISE HAY. Audiție plăcută!

Ajută-ți și Tu CORPUL să fie FERICIT!

Îmi poți scrie mai jos într-un comentariu care sunt problemele pe care le-ai întâmpinat în obținerea greutății tale ideale și ce faci sau ai vrea să faci pentru a le depăși!

Lasa-ne un comentariu